Tutoriál – első lépéseid a partnerprogramok használatával

Bejegyezve 21.10.2016 - Szerző Andi

tutorial1200-628

Úgy döntöttél, hogy kipróbálod a partner marketinget. Szuper, gratulálunk! Érdemes elmondjuk, hogy nagy jutalékokat zsebelhetsz be, de mindehhez belefektetett idő és jól meggondolt döntések szükségesek. Döntések amelyek befolyásolhatják a tevékenységed sikerét vagy bukását idővel.

Több elmélet is létezik arról, hogy hogyan lehet pénzt keresni a partnerprogramok használatával, de mi úgy gondoljuk a legjobb egy új partner számára a tartalom létrehozása.

Kétség nélkül azok akik már rendelkeznek tapasztalattal a tartalmat illetően, és a látogatók viselkedésének elemzésére SEO és egyéb analízis eszközök is rendelkezésükre állnak, előnyben vannak azokhoz képest akik most gondolkoznak rajta, vagy most kezdik a tevékenységüket. De, az internet világában szerencsére nem létezik olyan dolog amit ne lehetne megtanulni akár egy kezdő számára is, úgyhogy lássuk, hogyan is kereshetsz pénzt online, könnyen.

1. Válassz olyan piaci rést amely szenvedélyesen érdekel és tudsz írni róla

Rengeteg piaci rés van amit ki lehet használni a partnerprogramban, viszont hosszú távon véleményünk szerint az egyes piacok közti különbség nem befolyásolja a végeredményt. Ami viszont nagy lendületet adhat a kezdéshez az a szenvedély az adott terület iránt. Egy jó kezdethez érdemes olyan témát vagy piacot választani amit ismerünk és szeretünk még akkor is ha elsőre úgy tűnhet, hogy ez telített és nagy a verseny. „Gyakorlat teszi a mestert!” és „Isméltés a tudás anyja!” így van ez a partnerprogramok világában is. Gyakoltattal tanulunk a hibáinkból és sikereinkből, ha valami nem megy másképp próbáljuk, idővel így válunk mi magunk is a piac legjobbjaivá.

A kérdések amiket fel kell tegyél magadnak: „mit szeretek?”, „mihez értek?”, „hol tudok olyan ötletekkel szolgálni, amivel segíthetem a látogatóimat, hogy ezek az általam ajánlott termékekre legyenek kíváncsiak?”.

Így, olyan piacot választhatsz magadnak, ahol szívesebben tudsz tartalmat létrehozni, jobban érdekel és nem csak azért foglalkozol ezzel a piaccal mert azt mondták, hogy ez fog jobban keresni. A tudás: hatalom, a szenvedély: erő. Használd ki a saját erődet!

2. Fektess be egy saját domain cím és egy jó hosting megvásárlásába

Ájánlott a saját domain cím és a hosting megvásárlása mely egy stabilitást, back-up megoldást és segítséget ad és ajánl.

A saját címed idővel egy plusz értéket kínál majd, egy márkát, a saját hostinggal pedig megbizonyosodsz róla, hogy a tartalom amit létrehozol az a tied is marad, te tartod kézben a felületet és nem te kell alkalmazkodj a felülethez.

Ideális, bár nem kötelező, egy .hu domain megvétele. A domain minél rövidebb, minél egyszerűbb és minél kevesebb speciális karaktert tartalmaz annál jobb. Teszteld ismerőseiddel, hogy mennyire egyszerű megjegyezni a domain címét, mennyire könnyű ezt beírni billentyűzeten.

Amennyiben nem szeretnél .hu címet vásárolni úgy a javaslatom egy nemzetközi cím fele venni az irányt. Próbálj ki egy .com, .net, .eu vagy hasoló címet és teszteld, hogy melyik tetszik jobban.

A hosting választásánal egy pont amit speciálisan ajánlunk a figyelmedbe, egy olyan beszállító kiválasztása aki back-up megoldást ajánl és lehetőleg olyant akinél a back-up naponta történik.

3. A tartalomkezelő rendszer kiválasztása (CMS, lásd Content Management System)

A partnerek közt a legelterjetteb felület a tartalomkezelő rendszer esetében, tapasztalaunk szerint a WordPress (a saját domainre kerülő verzió, mert a blogger verzióban nem megengedett a partnerprogramokban való résztvétel/használat). Más tartalomkezelő felületek pl.: a Joomla, Drupal vagy hasonlók.

Mi a WordPress használatát ajánljuk, nem csak azért mert rengeteg tesztreszabást engedélyez, de a fejlesztésére nagy számban elérhetőek különböző eszközök a neten is. A WordPress CMS mellett szól az is, hogy nagy számú ingyenes plug-in és előre gyártott témá áll rendelkezésedre anélkül, hogy erre külön webdesign díjat kéne fizess.

4. Tervezz!

A saját cím és hosting kiválasztása után a hangsúly a tartalom létrehozására esik. Győződj meg róla, hogy amit írsz az új, hasznos és lényeges a látogatóid számára. Olvasd át a mi útmutatónkat a lényes tartalom létrehozását illetően.

A cikkjeid előre tervezése segíthet elérni a céljaidat és egyenletesen fejleszteni partner tevékenységedet.

Kövesd az új termékek kiadásait, kövesd a hazai és nemzetközi hírportálokat és hozd be a saját nézőpontod a különböző eseményeket és termékeket illetően. Az olvasók imádják a különböző véleményeket olvasni az új termékek, események és hírek kapcsán, és a te véleményed konverziókban fog gyümölcsözni.

5. Elemezz!

Az egyik legfontosabb lépés a partnerprogramban való siker fele a látogatók viselkedésének és a különböző eszközök, témák és linkek teljesítményének elemzésében rejlik. A kulcskérdés: Mi hoz nekem több konverziót?

A legjobban elterjedt és még ingyenes megoldás a fenti analízis elvégzésére a Google Analytics. A Google Analitics-ben találsz jelentéseket a látogatók számát illetően, hogy mely oldalak hozták a legnagyobb forgalmat és kissebb fejleszéssel még azt is megmutatja, hogy hány klikket küldtél az adott hírdető fele.

Saját elemzéseid és statisztikáid követésén kívül, érdemes nyomon követned az általunk publikált eredményeket is a Profitshare felületén. Ellenőrizd mely termékkategóriák teljesítenek jobban és alkoss magadnak olyan stratégiát mely a saját reklámaid alapján a te weboldaladnak legjobban megfelel.

Ossza meg a cikket:
TwitterFacebookGoogle+

Címkék: ,

Tutoriál – első lépéseid a partnerprogramok használatával

Bejegyezve 21.10.2016 - Szerző Andi

tutorial1200-628

Úgy döntöttél, hogy kipróbálod a partner marketinget. Szuper, gratulálunk! Érdemes elmondjuk, hogy nagy jutalékokat zsebelhetsz be, de mindehhez belefektetett idő és jól meggondolt döntések szükségesek. Döntések amelyek befolyásolhatják a tevékenységed sikerét vagy bukását idővel.

Több elmélet is létezik arról, hogy hogyan lehet pénzt keresni a partnerprogramok használatával, de mi úgy gondoljuk a legjobb egy új partner számára a tartalom létrehozása.

Kétség nélkül azok akik már rendelkeznek tapasztalattal a tartalmat illetően, és a látogatók viselkedésének elemzésére SEO és egyéb analízis eszközök is rendelkezésükre állnak, előnyben vannak azokhoz képest akik most gondolkoznak rajta, vagy most kezdik a tevékenységüket. De, az internet világában szerencsére nem létezik olyan dolog amit ne lehetne megtanulni akár egy kezdő számára is, úgyhogy lássuk, hogyan is kereshetsz pénzt online, könnyen.

1. Válassz olyan piaci rést amely szenvedélyesen érdekel és tudsz írni róla

Rengeteg piaci rés van amit ki lehet használni a partnerprogramban, viszont hosszú távon véleményünk szerint az egyes piacok közti különbség nem befolyásolja a végeredményt. Ami viszont nagy lendületet adhat a kezdéshez az a szenvedély az adott terület iránt. Egy jó kezdethez érdemes olyan témát vagy piacot választani amit ismerünk és szeretünk még akkor is ha elsőre úgy tűnhet, hogy ez telített és nagy a verseny. „Gyakorlat teszi a mestert!” és „Isméltés a tudás anyja!” így van ez a partnerprogramok világában is. Gyakoltattal tanulunk a hibáinkból és sikereinkből, ha valami nem megy másképp próbáljuk, idővel így válunk mi magunk is a piac legjobbjaivá.

A kérdések amiket fel kell tegyél magadnak: „mit szeretek?”, „mihez értek?”, „hol tudok olyan ötletekkel szolgálni, amivel segíthetem a látogatóimat, hogy ezek az általam ajánlott termékekre legyenek kíváncsiak?”.

Így, olyan piacot választhatsz magadnak, ahol szívesebben tudsz tartalmat létrehozni, jobban érdekel és nem csak azért foglalkozol ezzel a piaccal mert azt mondták, hogy ez fog jobban keresni. A tudás: hatalom, a szenvedély: erő. Használd ki a saját erődet!

2. Fektess be egy saját domain cím és egy jó hosting megvásárlásába

Ájánlott a saját domain cím és a hosting megvásárlása mely egy stabilitást, back-up megoldást és segítséget ad és ajánl.

A saját címed idővel egy plusz értéket kínál majd, egy márkát, a saját hostinggal pedig megbizonyosodsz róla, hogy a tartalom amit létrehozol az a tied is marad, te tartod kézben a felületet és nem te kell alkalmazkodj a felülethez.

Ideális, bár nem kötelező, egy .hu domain megvétele. A domain minél rövidebb, minél egyszerűbb és minél kevesebb speciális karaktert tartalmaz annál jobb. Teszteld ismerőseiddel, hogy mennyire egyszerű megjegyezni a domain címét, mennyire könnyű ezt beírni billentyűzeten.

Amennyiben nem szeretnél .hu címet vásárolni úgy a javaslatom egy nemzetközi cím fele venni az irányt. Próbálj ki egy .com, .net, .eu vagy hasoló címet és teszteld, hogy melyik tetszik jobban.

A hosting választásánal egy pont amit speciálisan ajánlunk a figyelmedbe, egy olyan beszállító kiválasztása aki back-up megoldást ajánl és lehetőleg olyant akinél a back-up naponta történik.

3. A tartalomkezelő rendszer kiválasztása (CMS, lásd Content Management System)

A partnerek közt a legelterjetteb felület a tartalomkezelő rendszer esetében, tapasztalaunk szerint a WordPress (a saját domainre kerülő verzió, mert a blogger verzióban nem megengedett a partnerprogramokban való résztvétel/használat). Más tartalomkezelő felületek pl.: a Joomla, Drupal vagy hasonlók.

Mi a WordPress használatát ajánljuk, nem csak azért mert rengeteg tesztreszabást engedélyez, de a fejlesztésére nagy számban elérhetőek különböző eszközök a neten is. A WordPress CMS mellett szól az is, hogy nagy számú ingyenes plug-in és előre gyártott témá áll rendelkezésedre anélkül, hogy erre külön webdesign díjat kéne fizess.

4. Tervezz!

A saját cím és hosting kiválasztása után a hangsúly a tartalom létrehozására esik. Győződj meg róla, hogy amit írsz az új, hasznos és lényeges a látogatóid számára. Olvasd át a mi útmutatónkat a lényes tartalom létrehozását illetően.

A cikkjeid előre tervezése segíthet elérni a céljaidat és egyenletesen fejleszteni partner tevékenységedet.

Kövesd az új termékek kiadásait, kövesd a hazai és nemzetközi hírportálokat és hozd be a saját nézőpontod a különböző eseményeket és termékeket illetően. Az olvasók imádják a különböző véleményeket olvasni az új termékek, események és hírek kapcsán, és a te véleményed konverziókban fog gyümölcsözni.

5. Elemezz!

Az egyik legfontosabb lépés a partnerprogramban való siker fele a látogatók viselkedésének és a különböző eszközök, témák és linkek teljesítményének elemzésében rejlik. A kulcskérdés: Mi hoz nekem több konverziót?

A legjobban elterjedt és még ingyenes megoldás a fenti analízis elvégzésére a Google Analytics. A Google Analitics-ben találsz jelentéseket a látogatók számát illetően, hogy mely oldalak hozták a legnagyobb forgalmat és kissebb fejleszéssel még azt is megmutatja, hogy hány klikket küldtél az adott hírdető fele.

Saját elemzéseid és statisztikáid követésén kívül, érdemes nyomon követned az általunk publikált eredményeket is a Profitshare felületén. Ellenőrizd mely termékkategóriák teljesítenek jobban és alkoss magadnak olyan stratégiát mely a saját reklámaid alapján a te weboldaladnak legjobban megfelel.

Ossza meg a cikket:
TwitterFacebookGoogle+

Hagyjon üzenetet

Keresés:




Iratkozz fel a hírlevélre!

Add meg az email címed, hogy újdonságokat és javaslatokat kaphass a Profitshare részérol:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing