Tűzz ki célokat a partnerprogramban és kezdj el többet keresni

Bejegyezve 26.10.2016 - Szerző Andi

planning1200-628

Egy partner jövedelme a partnerprogramokból egyenesen arányos az ez által belefektetett idővel és tapasztalattal.

A tapasztalt partnerek tudják, hogy milyen bevételekre számíthatnak adott időtartam alatt és folyamatosan motiváltak, hogy többet keressenek. Hogyan csinálják ezt? Bizonyos célok meghatározásával amelyek gyökeres részét képezik a reklámozási stratégiájuknak.

A célok meghatározása a következő három féle képpen segít: jobban tudod majd követni a felefektetett energiádat, jobban követhetővé válnak az eredmények és segít többet keresni.

A célok meghatározhatóak rövid távon, egy-két hónapra vagy hosszú távon is akár, egy fél évre, évre vagy ennél hosszabb időre is.

A helyes célmeghatározás érdekében érdemes elgondolkoznod, hogy hova szeretnél eljutni a partnerprogramok segítségével, majd ezek után meghatároznod a követendő lépéseket, hogy eljuss a célig. Egy cél már magában is minden partner részére, egyre több jutalék nyeresége. A tapasztalodtól és ismereteidtől függően meg lehet határozni egy ésszerű értéket erre a célra.

A fő cél meghatározását követően, részcélokat kell meghatároznod melyek segítsenek majd az utadon.

A nagyobb jövedelem eléréséhez, minél nagyobb találó hallgatósággal kell rendelkezzen az általad publikált tartalom. Egy hasznos és jelentős részcélod lehet például egy adott számú egyéni látogatószám elérése hetente vagy havonta.

Továbbá a kívánt célközönség bevonzásához szükség van arra, hogy valami olyant ajánlj nekük amire szükségük van. A választott reklámozási formától függően egy következő részcél lehet akár új cikkek publikálása, új PPC kampányok létrehozása vagy régiek optimizálása, adott számú közösségi média bejegyezés elérése vagy létező bejegyzések optimizálása a célközönégnek megfelelően.

A következő lépés a látogatóidé, meg kell nyissák az általad elhelyezett linkeket a Profitshare eszközökben. Az eddigi klikkek számát ellenőrizve egy megfelelő részcélt állíthatsz fel abból, hogy mennyivel szeretnéd növelni a látogatóid által megnyitott linkeket. Fontos, hogy a felállított cél reális és elérhető legyen, hogy ez a továbbiakban is motiváló szerepet játszon.

Egy egyszerű és hatékony szett cél a fentiek alapján lehet például a következő:

Cél: 50,000 HUF nyereség

Részcél1: 10,000 és 20,000 közti látogatás

Részcél2: 10 új cikk / 40 új Facebook bejegyzés

Részcél3: 2,000 klikk

Követve a kitűzött célok eredményeit, megtudhatod, hogy hol van még szükség befektetett időre és energiára és milyen eredményekre számíthatsz a következő periódusban.

Minden egyes részcélt lehet utólagosan javítani, optimizálni és elemezni. Talán a következő periódus alatt ugyanekkora látogatótól még több jutalékot szeretnél elérni. Ez az jelenti, hogy a stratégiádat alakítod majd egy nagyobb konverziós arány elérésének érdekében. A nagyobb arány segítségedre lesz a fenti esetben és egy következő cikkben majd azt is eláruljuk, hogyan használhatóak a különböző online eszközök, mint például a CrazyEgg vagy Inspectlet ezekben az esetekben. Nem elhanyagolandó viszont megondolnod, hogy adott analízis elemek elsajátítását tűzd ki célként, a tanulás és dokumentáció fontos része a sikernek.

Ne feledd ugyanakkor, hogy a célkitűzések elsődleges célja, hogy segítsen téged beosztani a partnerprogramra fordított erőfeszítéseidet, az ebből származó nyereségeknek megfelelően. Minden meghatározott kitűzés magasabbra kell célozzon mint az előző, és előző tapasztalataid segítenek majd ennek elérésében, valamint abban az esetben ha ezek nem teljesülnek egészben, úgy motiváló tényezőkény használhatod a következő lépésnél.

Említésre méltó nem utolsó sorban az is, hogy alakítsd a stratégiádat a termékek (pl. légkondi) és szolgáltatások (pl. utazási biztostás) szezonalitását követve. Adott termékek és szolgáltatások nagyobb keresletnek örvendenek adott időtartamokban.

Mik lesznek a ti első céljaitok a Profitshare partnerprogramjait illetően?

Ossza meg a cikket:
TwitterFacebookGoogle+

Címkék: , ,

Tűzz ki célokat a partnerprogramban és kezdj el többet keresni

Bejegyezve 26.10.2016 - Szerző Andi

planning1200-628

Egy partner jövedelme a partnerprogramokból egyenesen arányos az ez által belefektetett idővel és tapasztalattal.

A tapasztalt partnerek tudják, hogy milyen bevételekre számíthatnak adott időtartam alatt és folyamatosan motiváltak, hogy többet keressenek. Hogyan csinálják ezt? Bizonyos célok meghatározásával amelyek gyökeres részét képezik a reklámozási stratégiájuknak.

A célok meghatározása a következő három féle képpen segít: jobban tudod majd követni a felefektetett energiádat, jobban követhetővé válnak az eredmények és segít többet keresni.

A célok meghatározhatóak rövid távon, egy-két hónapra vagy hosszú távon is akár, egy fél évre, évre vagy ennél hosszabb időre is.

A helyes célmeghatározás érdekében érdemes elgondolkoznod, hogy hova szeretnél eljutni a partnerprogramok segítségével, majd ezek után meghatároznod a követendő lépéseket, hogy eljuss a célig. Egy cél már magában is minden partner részére, egyre több jutalék nyeresége. A tapasztalodtól és ismereteidtől függően meg lehet határozni egy ésszerű értéket erre a célra.

A fő cél meghatározását követően, részcélokat kell meghatároznod melyek segítsenek majd az utadon.

A nagyobb jövedelem eléréséhez, minél nagyobb találó hallgatósággal kell rendelkezzen az általad publikált tartalom. Egy hasznos és jelentős részcélod lehet például egy adott számú egyéni látogatószám elérése hetente vagy havonta.

Továbbá a kívánt célközönség bevonzásához szükség van arra, hogy valami olyant ajánlj nekük amire szükségük van. A választott reklámozási formától függően egy következő részcél lehet akár új cikkek publikálása, új PPC kampányok létrehozása vagy régiek optimizálása, adott számú közösségi média bejegyezés elérése vagy létező bejegyzések optimizálása a célközönégnek megfelelően.

A következő lépés a látogatóidé, meg kell nyissák az általad elhelyezett linkeket a Profitshare eszközökben. Az eddigi klikkek számát ellenőrizve egy megfelelő részcélt állíthatsz fel abból, hogy mennyivel szeretnéd növelni a látogatóid által megnyitott linkeket. Fontos, hogy a felállított cél reális és elérhető legyen, hogy ez a továbbiakban is motiváló szerepet játszon.

Egy egyszerű és hatékony szett cél a fentiek alapján lehet például a következő:

Cél: 50,000 HUF nyereség

Részcél1: 10,000 és 20,000 közti látogatás

Részcél2: 10 új cikk / 40 új Facebook bejegyzés

Részcél3: 2,000 klikk

Követve a kitűzött célok eredményeit, megtudhatod, hogy hol van még szükség befektetett időre és energiára és milyen eredményekre számíthatsz a következő periódusban.

Minden egyes részcélt lehet utólagosan javítani, optimizálni és elemezni. Talán a következő periódus alatt ugyanekkora látogatótól még több jutalékot szeretnél elérni. Ez az jelenti, hogy a stratégiádat alakítod majd egy nagyobb konverziós arány elérésének érdekében. A nagyobb arány segítségedre lesz a fenti esetben és egy következő cikkben majd azt is eláruljuk, hogyan használhatóak a különböző online eszközök, mint például a CrazyEgg vagy Inspectlet ezekben az esetekben. Nem elhanyagolandó viszont megondolnod, hogy adott analízis elemek elsajátítását tűzd ki célként, a tanulás és dokumentáció fontos része a sikernek.

Ne feledd ugyanakkor, hogy a célkitűzések elsődleges célja, hogy segítsen téged beosztani a partnerprogramra fordított erőfeszítéseidet, az ebből származó nyereségeknek megfelelően. Minden meghatározott kitűzés magasabbra kell célozzon mint az előző, és előző tapasztalataid segítenek majd ennek elérésében, valamint abban az esetben ha ezek nem teljesülnek egészben, úgy motiváló tényezőkény használhatod a következő lépésnél.

Említésre méltó nem utolsó sorban az is, hogy alakítsd a stratégiádat a termékek (pl. légkondi) és szolgáltatások (pl. utazási biztostás) szezonalitását követve. Adott termékek és szolgáltatások nagyobb keresletnek örvendenek adott időtartamokban.

Mik lesznek a ti első céljaitok a Profitshare partnerprogramjait illetően?

Ossza meg a cikket:
TwitterFacebookGoogle+

Hagyjon üzenetet

Keresés:




Iratkozz fel a hírlevélre!

Add meg az email címed, hogy újdonságokat és javaslatokat kaphass a Profitshare részérol:
Copyright © 2009-2018 Conversion Marketing