Javaslatok a partnerlinkek hatékony használatát illetően

Bejegyezve 31.10.2016 - Szerző Andi

tipps1200-628

Minden reklámeszköznek megvan a maga előnye, de ma a partnerlinkek hatékony használatáról fogok beszélni.

A partnerlinkek a legsokoldalúbb reklámeszközök amelyet egy partner használni tud. A widgetek és egyéb eszközöhöz képest, a linkeket különböző és nagyobb számú közegben használhatod.

Ami viszont fontos a kontextustól és közegtől függetlenül is ahol a linket megjeleníted, az az érzés amivel a látogatód marad amiután elhagyta az oldalad, fontos, hogy hasznosnak érezze az eltöltött időt.

A linkek sokoldaluságának bizonyítására alább felsorolok 3 helyzetet ahol könnyen használható:

  • Első sorban a linkek nem csak saját weboldalon használhatóak, hanem könnyűszerrel beillesztheted ezeked közösségi oldalakra is mint pl. Facebook vagy Twitter.
  • Másod sorban a linkek használatával, nem vagy kötelezve, hogy a céloldal egy termékre mutasson, a linkekkel kihasználhatod a hírdetők (mint pl. az eMAG) által nyújtott felület minden lehetőségét. Használhatsz olyan linkeket céloldalnak amely egy előre szűrt termékcsoportot mutat, egy adott promócióban résztvevő termékeket ajánl vagy adott témához kapcsolódik. Ha például kifejezetten 20,000 és 50,000 forint közti árban lévő autótisztítási termékeket szeretnél reklámozni, akkor az eMAG-nál megnyitod az „Otthon, Barkács & Petshop”, kategóriát, szűröd a termékeket ár szerint, kimásolod a linket, átalakítod a Profitshare-en és már illesztheted is be a saját reklám megoldásodba.
  • Nem utolsó sorban pedig lehetőséged van bármilyen formába ölteni a linket. Nem vagy korlátozva, hogy a termék nevét használd alapszövegnek. Minden olyan kulcsszó vagy releváns szöveg megfelel a célra amely utal rá, hogy hova fogod irányítani a látogatódat. Használd bátran például a következőket: „az általam tesztelt legjobb gadget”, „legújabb elérhető játékok az eMAG-on”, „legjobb házi kávé amit eddig ittam”, stb.

Adj lényeges kontextust a partnerlinkednek

Eddigi tapasztalatunk alapján elmondhatom, hogy az egyik legjobb konverziós aránya a partnerlinkeknek van, DE, és itt vigyázat, csak akkor hogyha helyesen vannak használva. A linkek semmilyen szín alatt nem arra vannak tervezve, hogy külön, izoláltan, vagy véletlenszerűen legyenek elhelyezve. Ezek akkor hozzák a legnagyobb hasznot, hogyha olyan termékekre mutat a linked amelyekről szó van az adott kontextusban is. A linkek tartalma, alakja és a céloldal tartalma mind kapcsolatban kell legyen egymással.

javaslatok670

Amennyiben a fenti feltételek nem teljesülnek, a látogató átvertnek fogja érezni magát és következőkor duplán meggondolja majd, hogy látogassa-e az oldalad és meginkább, hogy nézzen-e meg bármit az általad ajánlottak közül.

Aktualitásnak örvendő és valós információt közölj

A felreérthető vagy nem teljes megfogalmazások vezetnek a legnagyobb visszafordulási arányhoz.

A legkárosabb dolog amit egy partnerlinkkel csinálhatsz, hogy hamis céloldalra vezeted a látogatód. A kontextus egy adott termékről vagy témáról szól és a céloldalon a látogató mással találkozik mint amire számított.

Ugyanebben a hangnemben ha téves vagy már nem aktuális információt közölsz és a hírdető portálján ez már megváltozott, egy adott elvárást hozol létre a potenciális vásárlóban. Amikor ez az elvárás tévesnek bizonyul, a konverzió létrejöttének valószínűsége lényegesen csökken. Továbbá az sem ajánlott, hogy árakat közölj a cikkjeidben mivel ezek gyorsan változhatnak és ha egy adott promócióra hívod fel olvasóid figyelmét bizonyosodj meg róla, hogy ez meddig érvényes és mekkora készlettel rendelkezik.

Ti, kedves olvasóink, milyen módszereket javasoltok a partnerlinkek hatékony használatát illetően?

Ossza meg a cikket:
TwitterFacebookGoogle+

Címkék: , , ,

Javaslatok a partnerlinkek hatékony használatát illetően

Bejegyezve 31.10.2016 - Szerző Andi

tipps1200-628

Minden reklámeszköznek megvan a maga előnye, de ma a partnerlinkek hatékony használatáról fogok beszélni.

A partnerlinkek a legsokoldalúbb reklámeszközök amelyet egy partner használni tud. A widgetek és egyéb eszközöhöz képest, a linkeket különböző és nagyobb számú közegben használhatod.

Ami viszont fontos a kontextustól és közegtől függetlenül is ahol a linket megjeleníted, az az érzés amivel a látogatód marad amiután elhagyta az oldalad, fontos, hogy hasznosnak érezze az eltöltött időt.

A linkek sokoldaluságának bizonyítására alább felsorolok 3 helyzetet ahol könnyen használható:

  • Első sorban a linkek nem csak saját weboldalon használhatóak, hanem könnyűszerrel beillesztheted ezeked közösségi oldalakra is mint pl. Facebook vagy Twitter.
  • Másod sorban a linkek használatával, nem vagy kötelezve, hogy a céloldal egy termékre mutasson, a linkekkel kihasználhatod a hírdetők (mint pl. az eMAG) által nyújtott felület minden lehetőségét. Használhatsz olyan linkeket céloldalnak amely egy előre szűrt termékcsoportot mutat, egy adott promócióban résztvevő termékeket ajánl vagy adott témához kapcsolódik. Ha például kifejezetten 20,000 és 50,000 forint közti árban lévő autótisztítási termékeket szeretnél reklámozni, akkor az eMAG-nál megnyitod az „Otthon, Barkács & Petshop”, kategóriát, szűröd a termékeket ár szerint, kimásolod a linket, átalakítod a Profitshare-en és már illesztheted is be a saját reklám megoldásodba.
  • Nem utolsó sorban pedig lehetőséged van bármilyen formába ölteni a linket. Nem vagy korlátozva, hogy a termék nevét használd alapszövegnek. Minden olyan kulcsszó vagy releváns szöveg megfelel a célra amely utal rá, hogy hova fogod irányítani a látogatódat. Használd bátran például a következőket: „az általam tesztelt legjobb gadget”, „legújabb elérhető játékok az eMAG-on”, „legjobb házi kávé amit eddig ittam”, stb.

Adj lényeges kontextust a partnerlinkednek

Eddigi tapasztalatunk alapján elmondhatom, hogy az egyik legjobb konverziós aránya a partnerlinkeknek van, DE, és itt vigyázat, csak akkor hogyha helyesen vannak használva. A linkek semmilyen szín alatt nem arra vannak tervezve, hogy külön, izoláltan, vagy véletlenszerűen legyenek elhelyezve. Ezek akkor hozzák a legnagyobb hasznot, hogyha olyan termékekre mutat a linked amelyekről szó van az adott kontextusban is. A linkek tartalma, alakja és a céloldal tartalma mind kapcsolatban kell legyen egymással.

javaslatok670

Amennyiben a fenti feltételek nem teljesülnek, a látogató átvertnek fogja érezni magát és következőkor duplán meggondolja majd, hogy látogassa-e az oldalad és meginkább, hogy nézzen-e meg bármit az általad ajánlottak közül.

Aktualitásnak örvendő és valós információt közölj

A felreérthető vagy nem teljes megfogalmazások vezetnek a legnagyobb visszafordulási arányhoz.

A legkárosabb dolog amit egy partnerlinkkel csinálhatsz, hogy hamis céloldalra vezeted a látogatód. A kontextus egy adott termékről vagy témáról szól és a céloldalon a látogató mással találkozik mint amire számított.

Ugyanebben a hangnemben ha téves vagy már nem aktuális információt közölsz és a hírdető portálján ez már megváltozott, egy adott elvárást hozol létre a potenciális vásárlóban. Amikor ez az elvárás tévesnek bizonyul, a konverzió létrejöttének valószínűsége lényegesen csökken. Továbbá az sem ajánlott, hogy árakat közölj a cikkjeidben mivel ezek gyorsan változhatnak és ha egy adott promócióra hívod fel olvasóid figyelmét bizonyosodj meg róla, hogy ez meddig érvényes és mekkora készlettel rendelkezik.

Ti, kedves olvasóink, milyen módszereket javasoltok a partnerlinkek hatékony használatát illetően?

Ossza meg a cikket:
TwitterFacebookGoogle+

Hagyjon üzenetet

Keresés:




Iratkozz fel a hírlevélre!

Add meg az email címed, hogy újdonságokat és javaslatokat kaphass a Profitshare részérol:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing