Minőségi tartalom létrehozása a partnerprogramban

Bejegyezve 2.11.2016 - Szerző Andi

quality1200-628

Habár egy általánosan elfogadott meghatározása nincs a minőségi tartalomnak, nem kizárólag azért mert a tartalom mást jelenthet a piaci réstől, a célközönségtől vagy bevételszerzéstől függően; a partnerprogramok világában mondhatjuk, hogy egy minőségi tartalom egyedi, találó és olyan adatokat mutat be melyek a látogató segítségére szolgálnak. Másodlagosan pedig olyan anyagok, cikkek létrehozása melyek egy adott szükségletet hoznak létre a látogatókban, ám erről majd később beszélünk.

Légy egyedi!

Idealista szemszögből, az egyediség megkülönböztet a mezőny többi játékosától, a lényegesség, találóság a látogatód megelégedettségét biztosítja a weboldaladdal és a cél, hogy a közönség azt kapja a linked megnyitásával amire vágyott. Amennyiben a fenti 3 feltétel minél nagyobb mértékben teljesül, úgy egyre közelebb állsz a konverzió/ lead létrejöttéhez. Ez, kétség nélkül hozzájárul majd a konverziós arányod növeléséhez és ebből kifolyólag a jutalékaid megsokszorozásához. Érdemes folyamatosan szemmel tartanod a konverziós arány mutatóját, az egyéb különböző mutatókkal amiket a Profitshare felületén találsz majd.

A minőségi tartalom létrehozása azonban nem csak a fent említett 3 alap pillérre épít. A partnerek mindig friss információval kell rendelkezzenek a SEO optimizását illetően is és érdemes kihasználni adott keresések szezonalitását is. Létezik egy eléggé kiélezett verseny a hírdetők, partnerek és egyéb weboldalak közt a keresőmotorokban való helyekért és ez sokszor akár a keresőmotorok által nem jóváhagyott technikák bevetéséhez is vezethet. Nem ajánlott e helyek bármilyen módon való kényszeres megszerzése, ez ugyanis idővel csak saját bukásodat biztosítja. Ha a látogató megnyitja az oldalad egyszer és a tartalom nem találó arra amit ő keresett következőkor már nem nyitja meg a linked és visszahúzza az egész weboldalad fejlődését.

Az On-Page vagy lapon belüli optimizálás véleményünk szerint, a tartalmad olyan irányba való fejlesztését jeleni, hogy a látogatóid minden kérdése, kérése és kíváncsisága megválaszolódjon a weboldalad megnyitásával.

Ne hagyd azonban figyelmen kívül a SEO-t sem, hiszen ezen eszköz használata nagyban segítheti a keresőmotorokban való elhelyezésedet.

  • használj rövid, tömör címeket – nem ajánlott, hogy a cím meghaladja a 65-70 karaktert;
  • oszd be a tartalmat alcímekkel és bekezdésekkel, használj H1, H2 és H3-at a különböző címek beosztásához és minden ötletet foglalj külön paragrafusba;
  • használd a kulcsszavakat különböző formákban, azonban vigyázz a természetességre. Ha soknak tűnik, valószínű túl sokat módosítottál. Vigyázz, ne tereld az olvasód figyelmét másra mint szeretnéd, ne légy szétszórt;
  • a könnyű átláthatóság nevében, érdemes azon gondolkozz, hogy tudnád kategóriákra és/vagy témákra bontva elrendezni a tartalmat;
  • a már meglévő tartalmat is felhasználhatod, küld olvasóidat belső linkek használatával további cikkek fele;
  • általánosan jobb ha egy cikk legalább 300-400 szóból áll. Mindezzel együtt persz azt is illik megjegyezzem, hogy amennyiben cikked meghaladja az 1000 szót úgy egyre nő az esélye annak, hogy olvasóid félúton abba hagyják az olvasását mert igen elnyújtottad a témát. Tehetség és tanulás kérdése, hogy a cikkjeid, tömörek, tartalmasak és könnyen áttekinthetőek, esztétikusak legyenek.

Egy minőségi anyag mindig a keresőmotorok élén fog szerepelni, pont mert a látogató összes elvárásának megfelel, tömör és könnyű ennek webes áttekintése.

Inteligensen elhelyezett partnerlinkek a cikkben

A legtöbb keresés egy problémára próbál választ találni. Mindegy, hogy a látogató egy számítógépet vagy egy konyhafelszerelést keres, ha az ő érdekeire alakított tartalmad van, az esélye nagy, hogy a véleményedre hallgasson. A widgeteket leszámítva pedig a jól elhelyezett partnerlinkek teljesítenek legjobban a jutalékszerzési aktivitások közül. Helyezd el őket megfelelő helyen, hogy a tartalmad találó legyen és a keresőmotorokban is érzed majd ezek pozitív hatását.

Milyen cikkek, anyagok hozhatók létre?

Véleményünk szerint a cikkek, anyagok két kategóriába sorolhatók:

  • örökzöld tartalom; általánosan, „hogyan csináld …” és/vagy egyetemes kérdésekkel foglalkozó tartalmak (pl.szépségápolás);
  • időszerű tartalom; egy új termék piacradobása, szezonális termékek és szolgáltatások.

Minden a stratégia!

A partnerprogramok választása, minőségi tartalommal hosszú távra kell történjen. Minden a weboldalaldon létrehozott tartalom, újabb és újabb látogatókat fog hozni számodra és idővel persze minél több a látogató annál több az általuk generált jutalék, annál több a nyereséged. A Profitsharenél több olyan partnerrel büszkélkedhetünk akik ezt az utat választották és saját és weboldaluk fejlesztésén dolgozva egy közösséget hoztak létre maguk és oldaluk körül.

Egy hatékony stratégia kiválasztása nemcsak, hogy jelentős jövetelmet tud hozni idővel, de egy hírnevet alakít ki a partner számára az adott piaci résen. Építs inteligensen és egy lehetsz közülük te is!

Ossza meg a cikket:
TwitterFacebookGoogle+

Címkék: ,

Minőségi tartalom létrehozása a partnerprogramban

Bejegyezve 2.11.2016 - Szerző Andi

quality1200-628

Habár egy általánosan elfogadott meghatározása nincs a minőségi tartalomnak, nem kizárólag azért mert a tartalom mást jelenthet a piaci réstől, a célközönségtől vagy bevételszerzéstől függően; a partnerprogramok világában mondhatjuk, hogy egy minőségi tartalom egyedi, találó és olyan adatokat mutat be melyek a látogató segítségére szolgálnak. Másodlagosan pedig olyan anyagok, cikkek létrehozása melyek egy adott szükségletet hoznak létre a látogatókban, ám erről majd később beszélünk.

Légy egyedi!

Idealista szemszögből, az egyediség megkülönböztet a mezőny többi játékosától, a lényegesség, találóság a látogatód megelégedettségét biztosítja a weboldaladdal és a cél, hogy a közönség azt kapja a linked megnyitásával amire vágyott. Amennyiben a fenti 3 feltétel minél nagyobb mértékben teljesül, úgy egyre közelebb állsz a konverzió/ lead létrejöttéhez. Ez, kétség nélkül hozzájárul majd a konverziós arányod növeléséhez és ebből kifolyólag a jutalékaid megsokszorozásához. Érdemes folyamatosan szemmel tartanod a konverziós arány mutatóját, az egyéb különböző mutatókkal amiket a Profitshare felületén találsz majd.

A minőségi tartalom létrehozása azonban nem csak a fent említett 3 alap pillérre épít. A partnerek mindig friss információval kell rendelkezzenek a SEO optimizását illetően is és érdemes kihasználni adott keresések szezonalitását is. Létezik egy eléggé kiélezett verseny a hírdetők, partnerek és egyéb weboldalak közt a keresőmotorokban való helyekért és ez sokszor akár a keresőmotorok által nem jóváhagyott technikák bevetéséhez is vezethet. Nem ajánlott e helyek bármilyen módon való kényszeres megszerzése, ez ugyanis idővel csak saját bukásodat biztosítja. Ha a látogató megnyitja az oldalad egyszer és a tartalom nem találó arra amit ő keresett következőkor már nem nyitja meg a linked és visszahúzza az egész weboldalad fejlődését.

Az On-Page vagy lapon belüli optimizálás véleményünk szerint, a tartalmad olyan irányba való fejlesztését jeleni, hogy a látogatóid minden kérdése, kérése és kíváncsisága megválaszolódjon a weboldalad megnyitásával.

Ne hagyd azonban figyelmen kívül a SEO-t sem, hiszen ezen eszköz használata nagyban segítheti a keresőmotorokban való elhelyezésedet.

  • használj rövid, tömör címeket – nem ajánlott, hogy a cím meghaladja a 65-70 karaktert;
  • oszd be a tartalmat alcímekkel és bekezdésekkel, használj H1, H2 és H3-at a különböző címek beosztásához és minden ötletet foglalj külön paragrafusba;
  • használd a kulcsszavakat különböző formákban, azonban vigyázz a természetességre. Ha soknak tűnik, valószínű túl sokat módosítottál. Vigyázz, ne tereld az olvasód figyelmét másra mint szeretnéd, ne légy szétszórt;
  • a könnyű átláthatóság nevében, érdemes azon gondolkozz, hogy tudnád kategóriákra és/vagy témákra bontva elrendezni a tartalmat;
  • a már meglévő tartalmat is felhasználhatod, küld olvasóidat belső linkek használatával további cikkek fele;
  • általánosan jobb ha egy cikk legalább 300-400 szóból áll. Mindezzel együtt persz azt is illik megjegyezzem, hogy amennyiben cikked meghaladja az 1000 szót úgy egyre nő az esélye annak, hogy olvasóid félúton abba hagyják az olvasását mert igen elnyújtottad a témát. Tehetség és tanulás kérdése, hogy a cikkjeid, tömörek, tartalmasak és könnyen áttekinthetőek, esztétikusak legyenek.

Egy minőségi anyag mindig a keresőmotorok élén fog szerepelni, pont mert a látogató összes elvárásának megfelel, tömör és könnyű ennek webes áttekintése.

Inteligensen elhelyezett partnerlinkek a cikkben

A legtöbb keresés egy problémára próbál választ találni. Mindegy, hogy a látogató egy számítógépet vagy egy konyhafelszerelést keres, ha az ő érdekeire alakított tartalmad van, az esélye nagy, hogy a véleményedre hallgasson. A widgeteket leszámítva pedig a jól elhelyezett partnerlinkek teljesítenek legjobban a jutalékszerzési aktivitások közül. Helyezd el őket megfelelő helyen, hogy a tartalmad találó legyen és a keresőmotorokban is érzed majd ezek pozitív hatását.

Milyen cikkek, anyagok hozhatók létre?

Véleményünk szerint a cikkek, anyagok két kategóriába sorolhatók:

  • örökzöld tartalom; általánosan, „hogyan csináld …” és/vagy egyetemes kérdésekkel foglalkozó tartalmak (pl.szépségápolás);
  • időszerű tartalom; egy új termék piacradobása, szezonális termékek és szolgáltatások.

Minden a stratégia!

A partnerprogramok választása, minőségi tartalommal hosszú távra kell történjen. Minden a weboldalaldon létrehozott tartalom, újabb és újabb látogatókat fog hozni számodra és idővel persze minél több a látogató annál több az általuk generált jutalék, annál több a nyereséged. A Profitsharenél több olyan partnerrel büszkélkedhetünk akik ezt az utat választották és saját és weboldaluk fejlesztésén dolgozva egy közösséget hoztak létre maguk és oldaluk körül.

Egy hatékony stratégia kiválasztása nemcsak, hogy jelentős jövetelmet tud hozni idővel, de egy hírnevet alakít ki a partner számára az adott piaci résen. Építs inteligensen és egy lehetsz közülük te is!

Ossza meg a cikket:
TwitterFacebookGoogle+

Hagyjon üzenetet

Keresés:




Iratkozz fel a hírlevélre!

Add meg az email címed, hogy újdonságokat és javaslatokat kaphass a Profitshare részérol:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing