Kezdő partnerek számára, és nemcsak: hogyan használd ki a Profitshare reklámeszközöket?

Bejegyezve 29.11.2016 - Szerző Andi

beginners1200-628

Mai cikkünk kifejezetten a kezdő partnereink számára dedikáljuk, de bárki hasznát veheti akinek a reklámeszközök használatával bármilyen kérdése akad. Jelen információ a partnerprogramod alapját képezi. Minden partner aktivitásától függetlenül kell ismerje az alábbi eszközöket a sikerhez. A partnerfiók létrehozása egyszerű egy pár lépésből meg is van. Na de akkor mik is azok a reklámeszközök és hogyan használhatjuk őket a sikeres reklámozásban?

Hogyan használd a linkeket?

A legelterjedtebb használatnak a partnerlinkek örvendenek éppen ezért nem is véletlen, hogy elsők a jelen listán. A partnerlinkek szinte bárhol használhatóak, beilleszthetőek leírásokba, értékelésekbe, fórumokra, de akár PPC kampányokban is használhatod őket. Ezen eszköz használatához nem kell saját weboldallal rendelkezz.

beginners-link2

Egy partnerlink létrehozásához, nem kell egyebet tenned, mint kiválasztani egy hírdetőt – a példánkban egy eMAG linket használtunk – megnyitni ennek oldalát, másolni a linket majd beilleszteni ezt az irányítópulton található link átalakítóba.

Természetesen itt bármilyen linket válatszhatsz, bármilyen hírdetőtől, vagy bármilyen termékről ésátalakítod ezt majd partnerlinkké. A lényeg, hogy megbizonyosodj róla, hogy olyan hírdetőt választasz aki a hálózatban belle van. Célszerű, a “hírdetők”, “termék katalógus” vagy “kampány katalógus” menüpontok használata, legfőképp, ha új vagy és nem tudod, ki kicsoda. Keress termékeket, hírdetőket vagy akár specifikus kampányokat a különböző katalógusokban, válaszd ki a neked legjobban megfelelőket és alakítsd át a linket partnerlinkké.

Úgy a PPC mint a közösségi média kampányok beillesztése előtt bizonyosodj meg, hogy az adott hírdető engedélyezi ezek használatát és ha igen akkor milyen feltételekkel.

Mivel a Profitshare csapatában, mi örökké azon dolgozunk, hogy neked jobb legyen, így van még egy jó hírünk: „Automatikus script link generálás”. Automatizálhatod a weboldaladon található partnerlinkek létrehozását. Generálj kódot az összes link Profitshare partnerlinkké alakításáért és illesszd be a weboldalára.

Hogyan adhatok hozzá egy widgetet?

beginners-link3-2

A következő eszköz melyet bemutatunk a widget. Az egyik leghatékonyabb reklámeszköz, a widgetek remarketing technológiát használnak. Ez azt jelenti, hogy azon hírdetők melyek termékfeedet állítanak fel akár CSV akár API-n keresztül, és integrálták a remarketinghez szükséges kódot, lehetőséget adnak rá, hogy az adott látogatokat személyes ajánlatokkal keresd vissza. A remarketing kód integrálásával, a hírdető lehetővé teszi számodra, hogy azon termékek jelenítődjenek meg a látogatóoi számára amelyek irányába előzőleg ő már érdeklődést mutatott.

Egy widget hozzáadása a weboldaladhoz, elég egyszerűvé vált: katt a “widget hozzáadása” gombra a bal oldali menüből, majd válaszd ki ennek formáját, méretét ls keretszínét. A megjelenített widget alatt, kiválasztod a weboldalt melybe be szeretnéd illeszteni ezt és generálod a kódot a “kód kérése” gombra kattintva. Ugy-e nem is nehéz?

Bannerek kiválasztása és hozzáadása

A bannerek az egyik legkedveltebb reklámeszközök. A „kampány katalógus” menüpont alatt megtekintheted és kiválaszthatod a neked legjobban tetszőt. Nem számít hány és mekkor, vagy milyen bannert választasz azt örökké tarts észben, hogy mindig meg kell add, hova szeretnéd ezt beilleszteni. Minden kampány rendelkezik érvényességi idővel, melynek lejártával, a weboldaladra beillesztett kód automatikusan átalakul widgetté. Ugyanakkor kampány pool-okat is összeállíthatsz ugyan itt.

Termék sliderek

Csak úgy mint a bannerek meg widgetek kiválasztásánál, itt is kiválasztod az adott termékek közül, hogy melyek szerepeljenek a sliderben, majd hozzáadod a kódot a weboldaladhoz.

Ne felejtsd el, mint előzőleg is, itt is meg kell add az eszköz méreteit, valamint, hogy hova szeretned ezt elhelyezni.

Termék feedek

Olyan terméklisták, melyeket az összegző és árösszehasonlító oldalak is használnak. Minden hírdető saját maga megszabhatja hogy használhatod-e az ilyen eszközöket, úgyhogy érdemes még az elején ellenőrizd az egyes hírdetők saját feltételeit.

Ossza meg a cikket:
TwitterFacebookGoogle+

Címkék: , , , ,

Kezdő partnerek számára, és nemcsak: hogyan használd ki a Profitshare reklámeszközöket?

Bejegyezve 29.11.2016 - Szerző Andi

beginners1200-628

Mai cikkünk kifejezetten a kezdő partnereink számára dedikáljuk, de bárki hasznát veheti akinek a reklámeszközök használatával bármilyen kérdése akad. Jelen információ a partnerprogramod alapját képezi. Minden partner aktivitásától függetlenül kell ismerje az alábbi eszközöket a sikerhez. A partnerfiók létrehozása egyszerű egy pár lépésből meg is van. Na de akkor mik is azok a reklámeszközök és hogyan használhatjuk őket a sikeres reklámozásban?

Hogyan használd a linkeket?

A legelterjedtebb használatnak a partnerlinkek örvendenek éppen ezért nem is véletlen, hogy elsők a jelen listán. A partnerlinkek szinte bárhol használhatóak, beilleszthetőek leírásokba, értékelésekbe, fórumokra, de akár PPC kampányokban is használhatod őket. Ezen eszköz használatához nem kell saját weboldallal rendelkezz.

beginners-link2

Egy partnerlink létrehozásához, nem kell egyebet tenned, mint kiválasztani egy hírdetőt – a példánkban egy eMAG linket használtunk – megnyitni ennek oldalát, másolni a linket majd beilleszteni ezt az irányítópulton található link átalakítóba.

Természetesen itt bármilyen linket válatszhatsz, bármilyen hírdetőtől, vagy bármilyen termékről ésátalakítod ezt majd partnerlinkké. A lényeg, hogy megbizonyosodj róla, hogy olyan hírdetőt választasz aki a hálózatban belle van. Célszerű, a “hírdetők”, “termék katalógus” vagy “kampány katalógus” menüpontok használata, legfőképp, ha új vagy és nem tudod, ki kicsoda. Keress termékeket, hírdetőket vagy akár specifikus kampányokat a különböző katalógusokban, válaszd ki a neked legjobban megfelelőket és alakítsd át a linket partnerlinkké.

Úgy a PPC mint a közösségi média kampányok beillesztése előtt bizonyosodj meg, hogy az adott hírdető engedélyezi ezek használatát és ha igen akkor milyen feltételekkel.

Mivel a Profitshare csapatában, mi örökké azon dolgozunk, hogy neked jobb legyen, így van még egy jó hírünk: „Automatikus script link generálás”. Automatizálhatod a weboldaladon található partnerlinkek létrehozását. Generálj kódot az összes link Profitshare partnerlinkké alakításáért és illesszd be a weboldalára.

Hogyan adhatok hozzá egy widgetet?

beginners-link3-2

A következő eszköz melyet bemutatunk a widget. Az egyik leghatékonyabb reklámeszköz, a widgetek remarketing technológiát használnak. Ez azt jelenti, hogy azon hírdetők melyek termékfeedet állítanak fel akár CSV akár API-n keresztül, és integrálták a remarketinghez szükséges kódot, lehetőséget adnak rá, hogy az adott látogatokat személyes ajánlatokkal keresd vissza. A remarketing kód integrálásával, a hírdető lehetővé teszi számodra, hogy azon termékek jelenítődjenek meg a látogatóoi számára amelyek irányába előzőleg ő már érdeklődést mutatott.

Egy widget hozzáadása a weboldaladhoz, elég egyszerűvé vált: katt a “widget hozzáadása” gombra a bal oldali menüből, majd válaszd ki ennek formáját, méretét ls keretszínét. A megjelenített widget alatt, kiválasztod a weboldalt melybe be szeretnéd illeszteni ezt és generálod a kódot a “kód kérése” gombra kattintva. Ugy-e nem is nehéz?

Bannerek kiválasztása és hozzáadása

A bannerek az egyik legkedveltebb reklámeszközök. A „kampány katalógus” menüpont alatt megtekintheted és kiválaszthatod a neked legjobban tetszőt. Nem számít hány és mekkor, vagy milyen bannert választasz azt örökké tarts észben, hogy mindig meg kell add, hova szeretnéd ezt beilleszteni. Minden kampány rendelkezik érvényességi idővel, melynek lejártával, a weboldaladra beillesztett kód automatikusan átalakul widgetté. Ugyanakkor kampány pool-okat is összeállíthatsz ugyan itt.

Termék sliderek

Csak úgy mint a bannerek meg widgetek kiválasztásánál, itt is kiválasztod az adott termékek közül, hogy melyek szerepeljenek a sliderben, majd hozzáadod a kódot a weboldaladhoz.

Ne felejtsd el, mint előzőleg is, itt is meg kell add az eszköz méreteit, valamint, hogy hova szeretned ezt elhelyezni.

Termék feedek

Olyan terméklisták, melyeket az összegző és árösszehasonlító oldalak is használnak. Minden hírdető saját maga megszabhatja hogy használhatod-e az ilyen eszközöket, úgyhogy érdemes még az elején ellenőrizd az egyes hírdetők saját feltételeit.

Ossza meg a cikket:
TwitterFacebookGoogle+

Hagyjon üzenetet

Keresés:




Iratkozz fel a hírlevélre!

Add meg az email címed, hogy újdonságokat és javaslatokat kaphass a Profitshare részérol:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing