Partner menedzsment egyszerűen: jutalékok beállítása, visszatérési időszak és testreszabott kommunikáció a partnerekkel

Bejegyezve 6.12.2016 - Szerző Andi

managementaff2-1200-628

Az egyik leghasznosabb menüpont a hírdetői menüben a „Partnerek”. Ezen a részen rengeteg hasznos információt rejtettünk el számotokra a partnerek tejesítményének jobb kontrollja érdekében.

Standard beállítás szerint a „partnerek” menüpont nem elérhető minden hírdető számára, ennek aktiválásáért, kérjük küldj emailt az advertiser@profitshare.hu email címre. Ezt követően megkapod tőlünk az aktiváláshoz szükséges lépéseket.

Ezen funkció segítségével, jutalmazni tudod a legjobban teljesítő partnereidet, adott időtartamra megemelheted ezek általános jutalékszintjét vagy nagyobb visszatérési időszakot is állíthatsz ezeknek. A „Partnerek” menüpont gyorsan meg tudja mutatni számodra, hogy kik a legjobban teljesítő partnerek akik téged reklámoznak, a klikkek számát, konverziók számát, konverziós arányt valamint rendezheted saját kritériumaid szerint a partnereidet.

Kedvező jutalékok

Az egyik leghasznosabb funkció amely a hírdetők kezébe kerül ezen keresztül, az a lehetőség, hogy minden partner számára külön kezelhetővé teszi a jutalékszintek beállítását, visszatérési időszak megszabását. A partner menedzser felveheti a kapcsolatot egyenesen a partnerrel, de a partner is kezdeményezheti a beszélgetést.

Így jutalmazni tudod azt a partnert aki a legnagyobb eladásokat generálja számodra vagy teljesít egy adott eladási célértéket. Ha látod, hogy esnek az eladásaid, növelheted a jutalékok százalékát, teszteld, hogy mi működik legjobban neked és a te partnereidnek, hogy legjobbak lehessetek a piacon.

Hogyan módosítod egy partner általános jutalékát?

  1. Megnyitod a „Partnerek” menüpontot.
  2. Megkeresed az adott partnert a listában, és nevére kattintva megnyitod a profilját.
  3. Megnyitod a „KEDVEZMÉNYEZETT JUTALÉK MENEDZSMENT” menüpontot.
  4. Beállítod az általános jutalékot, kiválasztod a jutalék időtartamát majd mented a változtatásokat.

Kedvező visszatérési időszak

Nagyon sokszor azonban egy nagyobb visszatérési időszak többet számít egy kedvezőbb jutalékszintnél, de ez a piacréstől is függ. Példának felhozhatjuk mondjuk a következő piacokat, melyek többszörös látogatói visszatérésnek örvendenek: autoalkatrészek, élelmiszerek, kozmetikumok, optikai termékek, stb. Egyes partnerek jobban örülnek majd a nagyobb visszatérési időszaknak, mely hosszú távon nagyobb nyereségek elérését teszi lehetővé, mint egy nagyobb jutalékszint.

A nagyobb visszatérési időszak beállítása hasnolóan történik kedvezményes jutalék beállításához, és a partner saját profiljából történik.

Megjegyzések

Mivel minden partnernek van egy a hírdetővel összekötött profilja, így rendelkezésedre áll egy „Megjegyzések” menüpont. Ide minden relenváns információt beírhatsz: egy hibásan elküldött figyelmeztető, egy ígéret, vagy csak egy részlet amit nem szeretnél elfelejteni a partnerrel kapcsolatban. Ez a menüpont csak számodra látható, a partner számára nem.

Címkék hozzáadása, különböző csoportok létrehozásáért

Könnyítsd meg a saját életed és hozz létre címkéket melyeket az egyes partnerekhez kapcsolsz. A leggyakrabban használt példa erre, hogy egy nagyobb promócióról szeretnéd értesíteni a legjobb partnereidet. Ahhoz, hogy ne kelljen minden alkalommal egyenként kiválaszd ezeket, adj hozzá mindenik partner profiljához egy címkét. Az előre küldött reklámanyagok, bannerek vagy bármilyen más információ nagyban segíti a partnerek munkáit és nagyban megemelheti a te eladásaidat, ha legalább 24 órával bejelentés előtt megkapják az anyagot. Több címkét is hozzáadhatsz az egyes profilokhoz, csoportosíthatod a partnereket a reklámozási módszereik alapján, pl: PPC, Facebook, tartalom, stb.

Partnerek felfüggesztése

Különböző okokból, egy hírdető dönthet úgy, hogy felfüggeszti egy adott partner tevékenységeit, a saját partnerprogramjából. Nem ajánljuk azonban egy partner végleges felfüggesztését sem, csak extrém esetekben, mikor a hírdetői ÁSZF nincs betartva, viszont ezekben az esetekben is csak ritkán.

Amiután rákattintottál a „Felfüggeszt” gombra, meg kell add az okot is amiért felfüggesztetted őt. Ahhoz, pedig, hogy egy partnert visszavegyél a listádra nem kell mást tenned, mint megnyitod a felfüggesztett partnerek listáját és újraaktiválod a kiválasztott személyt.

Parterenkénti egyéni statisztika

Ugyancsak a partner profiljában olyan információt is megtalálsz például, hogy mennyi konverziója volt, mennyi látogatót küldött feléd vagy éppen, hogy mennyi eladást generált számodra. Mindehhez nem kell Excelbe táblázatokat készíts, statisztikákat számolj, nem kell mást tenned mint megnyitod a profilját és ellenőrzés után eldöntened, hogy megérdemli-e a nagyobb jutalékszintet vagy akár a kedvezményes visszatérési időszakot.

Inaktív partnerek

A „Partnerek” menüpont minden olyan partnerről tartalmaz információt mely valaha is reklámozott téged. Azon partnerek számára akik a múltban reklámoztak téged, de az utóbbi időben egy konverziót sem regisztráltak általad, bevezettük az „Inaktív partnerek” pontot. Itt megtalálod az összes olyan partnert, melyek valamilyen okból kifolyólag nem reklámoztak többé téged. Felveheted velük a kapcsolatot akár személyesen is, hogy megtudd miért. Ezen része a felületnek egy igen hasznos mutató lehet a partnerprogramod sikerét illetően. Használd ki, ellenőrizd, kövesd folyamatosan fejlődését.

Amint látod, rengeteg hasznos dologra gondoltunk amik mind azt a célt szolgálják, hogy neked könnyebb legyen a munkád és nagyobbak a bevételeid. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a Profitshare-rel kialakított kapcsolatod eredményes legyen.

A konverziók legyenek veletek!

Ossza meg a cikket:
TwitterFacebookGoogle+

Címkék: , , , ,

Partner menedzsment egyszerűen: jutalékok beállítása, visszatérési időszak és testreszabott kommunikáció a partnerekkel

Bejegyezve 6.12.2016 - Szerző Andi

managementaff2-1200-628

Az egyik leghasznosabb menüpont a hírdetői menüben a „Partnerek”. Ezen a részen rengeteg hasznos információt rejtettünk el számotokra a partnerek tejesítményének jobb kontrollja érdekében.

Standard beállítás szerint a „partnerek” menüpont nem elérhető minden hírdető számára, ennek aktiválásáért, kérjük küldj emailt az advertiser@profitshare.hu email címre. Ezt követően megkapod tőlünk az aktiváláshoz szükséges lépéseket.

Ezen funkció segítségével, jutalmazni tudod a legjobban teljesítő partnereidet, adott időtartamra megemelheted ezek általános jutalékszintjét vagy nagyobb visszatérési időszakot is állíthatsz ezeknek. A „Partnerek” menüpont gyorsan meg tudja mutatni számodra, hogy kik a legjobban teljesítő partnerek akik téged reklámoznak, a klikkek számát, konverziók számát, konverziós arányt valamint rendezheted saját kritériumaid szerint a partnereidet.

Kedvező jutalékok

Az egyik leghasznosabb funkció amely a hírdetők kezébe kerül ezen keresztül, az a lehetőség, hogy minden partner számára külön kezelhetővé teszi a jutalékszintek beállítását, visszatérési időszak megszabását. A partner menedzser felveheti a kapcsolatot egyenesen a partnerrel, de a partner is kezdeményezheti a beszélgetést.

Így jutalmazni tudod azt a partnert aki a legnagyobb eladásokat generálja számodra vagy teljesít egy adott eladási célértéket. Ha látod, hogy esnek az eladásaid, növelheted a jutalékok százalékát, teszteld, hogy mi működik legjobban neked és a te partnereidnek, hogy legjobbak lehessetek a piacon.

Hogyan módosítod egy partner általános jutalékát?

  1. Megnyitod a „Partnerek” menüpontot.
  2. Megkeresed az adott partnert a listában, és nevére kattintva megnyitod a profilját.
  3. Megnyitod a „KEDVEZMÉNYEZETT JUTALÉK MENEDZSMENT” menüpontot.
  4. Beállítod az általános jutalékot, kiválasztod a jutalék időtartamát majd mented a változtatásokat.

Kedvező visszatérési időszak

Nagyon sokszor azonban egy nagyobb visszatérési időszak többet számít egy kedvezőbb jutalékszintnél, de ez a piacréstől is függ. Példának felhozhatjuk mondjuk a következő piacokat, melyek többszörös látogatói visszatérésnek örvendenek: autoalkatrészek, élelmiszerek, kozmetikumok, optikai termékek, stb. Egyes partnerek jobban örülnek majd a nagyobb visszatérési időszaknak, mely hosszú távon nagyobb nyereségek elérését teszi lehetővé, mint egy nagyobb jutalékszint.

A nagyobb visszatérési időszak beállítása hasnolóan történik kedvezményes jutalék beállításához, és a partner saját profiljából történik.

Megjegyzések

Mivel minden partnernek van egy a hírdetővel összekötött profilja, így rendelkezésedre áll egy „Megjegyzések” menüpont. Ide minden relenváns információt beírhatsz: egy hibásan elküldött figyelmeztető, egy ígéret, vagy csak egy részlet amit nem szeretnél elfelejteni a partnerrel kapcsolatban. Ez a menüpont csak számodra látható, a partner számára nem.

Címkék hozzáadása, különböző csoportok létrehozásáért

Könnyítsd meg a saját életed és hozz létre címkéket melyeket az egyes partnerekhez kapcsolsz. A leggyakrabban használt példa erre, hogy egy nagyobb promócióról szeretnéd értesíteni a legjobb partnereidet. Ahhoz, hogy ne kelljen minden alkalommal egyenként kiválaszd ezeket, adj hozzá mindenik partner profiljához egy címkét. Az előre küldött reklámanyagok, bannerek vagy bármilyen más információ nagyban segíti a partnerek munkáit és nagyban megemelheti a te eladásaidat, ha legalább 24 órával bejelentés előtt megkapják az anyagot. Több címkét is hozzáadhatsz az egyes profilokhoz, csoportosíthatod a partnereket a reklámozási módszereik alapján, pl: PPC, Facebook, tartalom, stb.

Partnerek felfüggesztése

Különböző okokból, egy hírdető dönthet úgy, hogy felfüggeszti egy adott partner tevékenységeit, a saját partnerprogramjából. Nem ajánljuk azonban egy partner végleges felfüggesztését sem, csak extrém esetekben, mikor a hírdetői ÁSZF nincs betartva, viszont ezekben az esetekben is csak ritkán.

Amiután rákattintottál a „Felfüggeszt” gombra, meg kell add az okot is amiért felfüggesztetted őt. Ahhoz, pedig, hogy egy partnert visszavegyél a listádra nem kell mást tenned, mint megnyitod a felfüggesztett partnerek listáját és újraaktiválod a kiválasztott személyt.

Parterenkénti egyéni statisztika

Ugyancsak a partner profiljában olyan információt is megtalálsz például, hogy mennyi konverziója volt, mennyi látogatót küldött feléd vagy éppen, hogy mennyi eladást generált számodra. Mindehhez nem kell Excelbe táblázatokat készíts, statisztikákat számolj, nem kell mást tenned mint megnyitod a profilját és ellenőrzés után eldöntened, hogy megérdemli-e a nagyobb jutalékszintet vagy akár a kedvezményes visszatérési időszakot.

Inaktív partnerek

A „Partnerek” menüpont minden olyan partnerről tartalmaz információt mely valaha is reklámozott téged. Azon partnerek számára akik a múltban reklámoztak téged, de az utóbbi időben egy konverziót sem regisztráltak általad, bevezettük az „Inaktív partnerek” pontot. Itt megtalálod az összes olyan partnert, melyek valamilyen okból kifolyólag nem reklámoztak többé téged. Felveheted velük a kapcsolatot akár személyesen is, hogy megtudd miért. Ezen része a felületnek egy igen hasznos mutató lehet a partnerprogramod sikerét illetően. Használd ki, ellenőrizd, kövesd folyamatosan fejlődését.

Amint látod, rengeteg hasznos dologra gondoltunk amik mind azt a célt szolgálják, hogy neked könnyebb legyen a munkád és nagyobbak a bevételeid. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a Profitshare-rel kialakított kapcsolatod eredményes legyen.

A konverziók legyenek veletek!

Ossza meg a cikket:
TwitterFacebookGoogle+

Hagyjon üzenetet

Keresés:




Iratkozz fel a hírlevélre!

Add meg az email címed, hogy újdonságokat és javaslatokat kaphass a Profitshare részérol:
Copyright © 2009-2017 Conversion Marketing